duminică, 18 septembrie 2011

Review Apa de trandafiri Naturalis

Acesta este primul meu review si sper sa va placa.
Am ales apa de trandafiri,pentru ca a mea este aproape terminata si ma gandeam sa va imparatasesc parerea mea despre acest produs inainte sa o cumparati.


Asa arata sticla.Sper ca nu este vreo problema ca nu am pozat sticla mea.
Va las mai jos si ceea ce promite ca face .

Efecte: antiinflamator, catifeleaza si curata pielea. Tonifica, improspateaza si hidrateaza pielea. Calmeaza pielea in caz de iritatii si alergii.
Intrebuintare: Aplicati apa de trandafir cu un disc demachiant pe piele sau puneti o compresa umeda pe zona dorita.

O puteti gasi in farmacii sau in plafar.Costa in jur de 15 lei.

Eu folosesc apa de trandafiri in locul unui tonic pentru ca este mai acceptabil ca pret si isi face treaba la fel de bine.Dupa aplicare iti vei simti pielea mai "usoara" si curata,dar nu uscata.
Mirosul nu prea-mi place.Acum sa nu intelegeti ca miroase urat...

In concluzie mi-a placut acest produs si am de gand sa mi-l cumpar din nou pentru ca este mai acceptabil ca pret fata de tonicul pe care eu il foloseam(Vichy Normaderm-39lei).

Sper ca v-a placut ! Voi reveni si cu un OOTD maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu