luni, 29 august 2011

Despre rochia si nunta Alinei Vidican cu Cristi Borcea

Fastuos.Kitch.Prost gust.Fala.
Acestea ar fi cuvintele care ar descrie nunta celor doi.Sunt de acord cu nasul lor,George Becali,ca nu ar fi putut face o nunta ieftina pentru ca atunci lumea i-ar acuza de zgarcenie,dar mi se pare ca unele preturi sunt exagerat de mari. Ex : un scaun 250 euro,aranjamente florale 6.000 euro si lista poate continua.
Acum ce mi s-a parut dezamagitor a fost faptul ca la banii cheltuiti nunta s-a dovedit a fi un kitch.
Nu stiu cum a fost restaurantul unde s-a desfasurat nunta,insa va pot spune ca a fost fastuos dupa rochia Alinei,care probabil si-a ales-o in ton cu petrecerea.

Pretul rochii a fost unul mare,20.000 euro,bani pe care eu nu i-as fi dat pe o rochie atat de URATA si IMPOPOTONATA.
Ma asteptam la altceva de la ea,mai ales ca mi-a facut o impresie buna cu tinuta de la cununia civila,o tinuta superba all nude.


Acum revenim la rochia de la cununia religioasa.



Dupa cum am mai spus aceasta rochie m-a lasat rece.Nu mi-a placut deloc nici rochia , nici voalul , nici coafura si nici buchetul.Sincer ma asteptam la altceva,avand in vedere ca este mana lui Murad Zuhair.

Cat despre mire,pot spune ca a avut un costum alb cu papion rosu , probabil ca sa reaminteasca invitatilor culorile echipei sale (Dinamo).

Acum as vrea sa va arat ce mi-ar fi placut sa poarte Alina.
















Cam atatea am avut de spus.
Voua v-a placut rochia Alinei Vidican ? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu